Thanks for visiting us!

Badminton Central is a free community for fans of badminton! If you find anything useful here please consider registering to see more content and get involved with our great community users, it takes less than 15 seconds! Everybody is welcome here.

Click here for a FREE account!

cute drop in supervisor =)

Discussion in 'RichmondPro Badminton Centre' started by pinkluv13, Jan 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oldhand

    Oldhand Moderator

    Joined:
    Nov 21, 2005
    Messages:
    7,445
    Likes Received:
    120
    Occupation:
    Broadcast Systems Integration
    Location:
    Asia
    Warning

    Occasionally, electronic systems are very smart.
    It might be enormously useful to read this post ;)
     
  2. Maxphi5

    Maxphi5 Regular Member

    Joined:
    Oct 20, 2008
    Messages:
    95
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Canada
    I have already read that post :) Its the first thread you see when going on Bc.
     
  3. Oldhand

    Oldhand Moderator

    Joined:
    Nov 21, 2005
    Messages:
    7,445
    Likes Received:
    120
    Occupation:
    Broadcast Systems Integration
    Location:
    Asia
    Well, I'm sure a few others in this thread will need to read it ;)
     
  4. -HawkEyes

    -HawkEyes Regular Member

    Joined:
    Aug 20, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    haha pinkluv you should find out the girl's relationship with him, then get closer to him if she's his sister or friend w/e. if it's a rather normal relationship between those two then start working towards that guy (; if not. kill the girl! jks : D
     
  5. pinkluv13

    pinkluv13 Regular Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond
    :confused:
    i don't really know how to find out the girl's relationship because half of the time im too shy to talk to the guy :p
    hehe mayb i can have some way to keep that girl away :D
     
  6. bdmt26

    bdmt26 New Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    student
    Location:
    Richmond
    wat kind of ways r u thinking aboutz to keep that girl away.. ? x)
     
  7. 98 B-line

    98 B-line Regular Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    I sell curry
    Location:
    hyderabad
    ... HAHAHA pink luv you crack me up

    hey guys since this is badminton central, should we talk abt badminton? you know like how the airbus a380 is nothing compared to the boeing 787 dreamliner.

    maybe if we has badminton players can wear speed skating helmets we might be able to move faster becuase of how aerodynamic the shape of the helmet is, and lose fat and work out to gain muscle to overcome the weight of the helmet D=!
     
  8. pinkluv13

    pinkluv13 Regular Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond
    =\
    omg 98 b-line!
    hey i take the 98 b-line =p and i agree with the aerodynamic helmets.
     
  9. bdmt26

    bdmt26 New Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    13
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    student
    Location:
    Richmond
    pinkluv: going to rpro anytime soon?
     
  10. 98 B-line

    98 B-line Regular Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    I sell curry
    Location:
    hyderabad
    i take the 98 bline more than you i bet cause my name is 98 bline-

    ANYWAYS. hey i think you should go play tuesday afternoon drop in, i think the supervisor is working then ; ) ,...he might be, ive seen him there a
    few times on tues

    haha . go ask him out already
    omfg.
     
  11. c2320609

    c2320609 Regular Member

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Richmond, BC
    LOL.
    really? i thought he only works during the holidays cos he has like school and stuff right.

    YEAH. 98 b line is totally right.
     
  12. pinkluv13

    pinkluv13 Regular Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond
    ohmygosh reallii? do u know what school he goes to? hehe :p not that im trying to stalk or anything but everyone seems to be getting the wrong idea ><"

    haha 98 b-line. i take that bus almost everyday =P. oh and by the way can anyone recommend me a racket? i used to use the armortec 500 and i just got the armortec 900 technique but i dont know if i should sell or trade it for another racket =\
     
  13. c2320609

    c2320609 Regular Member

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Richmond, BC
    haha i have armortec 900p and i totally love it.
    i've tried my 900t before, and honestly it's a really awesome racquet :)
    keep it !
     
  14. pinkluv13

    pinkluv13 Regular Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond
    okaiiiii hehe : ]]
    thx! but it is quite heavy =\. are you a proo??
     
  15. c2320609

    c2320609 Regular Member

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Richmond, BC
    noo.
    ask 98 b line, he's a real pro ;)
     
  16. c2320609

    c2320609 Regular Member

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Richmond, BC
    and he's REALLY cute too !
    hahahahah
     
  17. pinkluv13

    pinkluv13 Regular Member

    Joined:
    Jan 1, 2009
    Messages:
    17
    Likes Received:
    0
    Location:
    Richmond
    :O for realll?
    who IS 98 B-line, all i know is that hes a bus hehee
    does he play often? how do you know him? =P
     
  18. 98 B-line

    98 B-line Regular Member

    Joined:
    Jan 2, 2009
    Messages:
    16
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    I sell curry
    Location:
    hyderabad
    whatttt?

    LOL yes i'm a bus
    I go to prince of wales haha. im like the only german kid there. initals T.U.
    good luck finding me in the yearbook ; )

    and heyyy pink luv, isnt this about the CUTE DROP IN SUPERVISOR?!
     
  19. c2320609

    c2320609 Regular Member

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    31
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    Student
    Location:
    Richmond, BC
    LOL no 98 b line.
    i think this is about ALL CUTE BADMINTON GERMAN KIDS
     
  20. -HawkEyes

    -HawkEyes Regular Member

    Joined:
    Aug 20, 2008
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    well if your too shy then you should do something to get him to talk to you. idk walk by with your badminton bag and drop something, maybe he'll pick it up for you LMFAO. if this does actually work say thanks and do i know you or something, a girl has said that to me before and we kinda talked even though i'm pretty sure we don't know each other : P
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page