User Tag List

Results 1 to 8 of 8

Thread: I Am Back!

  1. #1
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    San Leandro/San Jose, CA
    Posts
    548
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default I Am Back!

    Yes...I am back.....it is me....TONY LUU. Yes yes...I use to be a super avid member of this website. I'm sure some of you guys remember who I am...right CHEUNG!? hahah

    For some unkwown reason, I just stopped playing in December of 2001. I just completely lost interest.

    But after watching the 2004 Athens Olympics in badminton, I had missed that feeling. I missed the feeling of the smash and the quick drops. I had missed the adrenaline.

    I finally grabbed my Ti-10 racket that has been left in the garage for close to 3 years. I got it restrung even though it didn't need to. I now have to reeducate myself on the equipment.

    But it feels great to be back and I'll be playing my first game in a long time soon....I'm so rusty that I keep on hitting the frame of the racket while practicing. I gotta get back into training...but I hope I get to meet some new people!

  2. #2
    Regular Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Basement Boiler Room
    Posts
    22,118
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    welcome back !! Were u on drugs man? dropping out badminton wasn't smart Bet u had gained a few pounds LOL

    Use to remember u as a yonex freak and have lots of run in with moderators LOL Just like now, u posted in the wrong section. LOL

  3. #3
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    San Leandro/San Jose, CA
    Posts
    548
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by cooler
    welcome back !! Were u on drugs man? dropping out badminton wasn't smart Bet u had gained a few pounds LOL

    Use to remember u as a yonex freak and have lots of run in with moderators LOL Just like now, u posted in the wrong section. LOL
    Actually no I didn't gain any weight! I still weight the same! Damn it...problems with the moderators again? Crap...where was I suppose to post?

  4. #4
    Regular Member
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Basement Boiler Room
    Posts
    22,118
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Zclyh3
    Actually no I didn't gain any weight! I still weight the same! Damn it...problems with the moderators again? Crap...where was I suppose to post?
    over here

    http://www.badmintonforum.com/vb/forumdisplay.php?f=75

  5. #5
    Regular Member
    Join Date
    Mar 2003
    Posts
    181
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    welcome back

  6. #6
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    San Leandro/San Jose, CA
    Posts
    548
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default I Am Back!

    Yes...I am back.....it is me....TONY LUU. Yes yes...I use to be a super avid member of this website. I'm sure some of you guys remember who I am...right CHEUNG!? hahah

    For some unkwown reason, I just stopped playing in December of 2001. I just completely lost interest.

    But after watching the 2004 Athens Olympics in badminton, I had missed that feeling. I missed the feeling of the smash and the quick drops. I had missed the adrenaline.

    I finally grabbed my Ti-10 racket that has been left in the garage for close to 3 years. I got it restrung even though it didn't need to. I now have to reeducate myself on the equipment.

    But it feels great to be back and I'll be playing my first game in a long time soon....I'm so rusty that I keep on hitting the frame of the racket while practicing. I gotta get back into training...but I hope I get to meet some new people!

    *Thanks again cooler for directing me towards the correct forum..hahah
    **Rohly, I don't remember seeing you on this site like 3 years ago....must be me...-_-

  7. #7
    Moderator
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    Outside the box
    Posts
    13,236
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Default

    Wondered where you had got to

    So the Olympics inspired you back to playing this wonderful game. Hope you are back to stay.

    (So badminton on TV does help raise interest in badminton Must e-mail NBC and congratulate them for providing Olympic badminton on TV)

  8. #8
    Regular Member
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    San Leandro/San Jose, CA
    Posts
    548
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by Cheung
    Wondered where you had got to

    So the Olympics inspired you back to playing this wonderful game. Hope you are back to stay.

    (So badminton on TV does help raise interest in badminton Must e-mail NBC and congratulate them for providing Olympic badminton on TV)
    Yes yes..now I must reeducate myself on ALL the Yonex equipment. I'm kinda looking at the Armortec 800 OFF/DEF to purchase....I'm looking to purchase the infamous Isometric Swing Power 900 too! Damn...money disappearing already...haha...as if my Ti-10 and B-8100 isn't enough...

Similar Threads

  1. elite back up/back up player 2010
    By limsy in forum Malaysia Professional Players
    Replies: 1072
    : 11-26-2013, 07:19 PM
  2. Malaysia elite back up / back up player 2009
    By limsy in forum Malaysia Professional Players
    Replies: 546
    : 09-24-2011, 03:47 AM
  3. Defending Champion, Peter Gade, well rested, eyes back to back
    By ants in forum Singapore Open 2007 / Indonesia Open 2007
    Replies: 1
    : 04-30-2007, 10:57 AM
  4. injured back...shuld i get a back brace?
    By bertbrainz in forum Badminton Rackets / Equipment
    Replies: 12
    : 01-14-2007, 10:54 PM
  5. NEWS : China want back-to-back job
    By kwun in forum Thomas/Uber Cup 2002
    Replies: 5
    : 05-08-2002, 09:33 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •