User Tag List

Page 21 of 100 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 71 ... LastLast
Results 341 to 357 of 1691
  1. #341
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by tracyleesy
    oh Yan!!!Fu oso not available already???!!!

    hahahaha.......I thought he just know how to spend his time on playing online games only......haha.....
    Hahaha...

    Conclusion: No matter which badminton player we like, none of them are available.

  2. #342
    Regular Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Somewhere I truly belong
    Posts
    513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by yannie
    Hahaha...

    Conclusion: No matter which badminton player we like, none of them are available.
    Exactly. Only in our dream.

  3. #343
    Regular Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    malaysia
    Posts
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    hahahaha.....I hope to see more about Fu's interview also...but can't help! I also can't find any interview about Fu also! Maybe it's the reporter who likes Cai more!

  4. #344
    Regular Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    malaysia
    Posts
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Yeap!!! We are living in different world!! Most probably we are living on earth but they are living in another planet......hahaha......Venus, Mars or Pluto??? hehehe~~~~~

  5. #345
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    蔡赟对付海峰说:你是一个很单纯、很直接的人,我希望你的性格再开朗活跃一些,平时多加强与他人的沟通和交 流,多增进一些感情。这样不光是对打球有帮助,也可以使你日后能更好地融入到这个社会之中。

      付海峰对蔡赟说:你的朋友很多,也很喜欢结交朋友,而且你很聪明,但有时候你会利用你的聪明在训练中想 办法偷懒。我希望你在关键的时候,该练的还是要练,除了灵活运用技术之外,还要有平时的训练做 保障。

    LOL @ them both!!! That's how I felt also.. During CPH Masters Fu said 3 sentences to me on 3 days, but Cai kept yapping all the time.

  6. #346
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    ok, i guess i'll translate the interview in the blogs translation thread.
    hm...someone said no matter who we like, they are all not available? is chen jin available then? HAHA..

  7. #347
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by C L BAO
    ok, i guess i'll translate the interview in the blogs translation thread.
    hm...someone said no matter who we like, they are all not available? is chen jin available then? HAHA..
    Why? Are you intersted in C.J.?

  8. #348
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    ops.......... ignore the space

  9. #349
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    LOL...No, not to say Im interested in CJ. Just think he's good and cute. Not I like him. Just asking. I know there are quite a number of CJ fans here. HAHA... So is he available? I think he is, isnt he?

  10. #350
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by C L BAO
    LOL...No, not to say Im interested in CJ. Just think he's good and cute. Not I like him. Just asking. I know there are quite a number of CJ fans here. HAHA... So is he available? I think he is, isnt he?
    lol.. go for bao instead... go check chen jin pics' thread..

  11. #351
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    i just saw that. but it's just a guess, isnt it?

    bao is not available too.. lol...HAHA..

  12. #352
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by C L BAO
    i just saw that. but it's just a guess, isnt it?

    bao is not available too.. lol...HAHA..
    bao with who now? faint.. don't say the swimmer...
    all chinese MALE badminton players either find swimmer or badminton girls.. lol
    except xie xin..

  13. #353
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    yeah, the swimmer. not sure that's rumour or truth tho. but it seems true, isnt it?
    yeah, seems like most or ALL of them find swimmers. HAHA..yup, except for lin and xie.

  14. #354
    Regular Member
    Join Date
    May 2005
    Location
    China/Denmark
    Posts
    5,779
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    Quote Originally Posted by C L BAO
    yeah, the swimmer. not sure that's rumour or truth tho. but it seems true, isnt it?
    yeah, seems like most or ALL of them find swimmers. HAHA..yup, except for lin and xie.
    NOOOOOO, bao broke up 1000 years ago (ok but long time ago)...

  15. #355
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    owh really? lol, ok, i dont know much abt all this actually. so bao's available now?

  16. #356
    Regular Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    malaysia
    Posts
    2,147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    in the mean time Bao's still single.... as far as we're concern....

  17. #357
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Malaysia
    Posts
    586
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Default

    ok. THAT"S GREAT! i mean, well, so not all the players we like are not available. at least bao is available. LOL. what's the name of Fu's girl friend?

Page 21 of 100 FirstFirst ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 71 ... LastLast

Similar Threads

  1. Congratulations Cai Yun / Fu Haifeng !!
    By volcom in forum World Championships 2011
    Replies: 21
    : 08-25-2011, 09:22 AM
  2. Fu Haifeng
    By chika in forum China Professional Players
    Replies: 169
    : 05-03-2008, 08:24 AM
  3. Cai Yun/FU Haifeng OUT!!!
    By sudirman in forum World Championships 2007
    Replies: 10
    : 08-17-2007, 10:29 AM
  4. TO ALL OF Fu Haifeng's FANS: ( From Fu Haifeng's website)
    By YunYun in forum China Professional Players
    Replies: 24
    : 08-21-2004, 11:40 AM
  5. A little about Fu Haifeng.
    By kwun in forum China Professional Players
    Replies: 19
    : 06-05-2004, 10:08 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •