ricky subagya and hendrawan on CERIWIS

Discussion in 'Professional Players' started by aiyuuw, Aug 21, 2006.

  1. aiyuuw

    aiyuuw Regular Member

    Joined:
    Oct 9, 2004
    Messages:
    469
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    good 'ol student
    Location:
    Indo
    its on now, for people in indonesia
     
  2. ctjcad

    ctjcad Regular Member

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    19,083
    Likes Received:
    6
    Location:
    u.s.a.
    hmm, sorry to ask aiyuuw, but is the show on LIVE now??..If it's shown LIVE, then what in the world is Hendrawan doing there?? Isn't he suppose to be in Korea now?? I thought he's the Pelatnas WS' coach??..:confused:
    Oh, nevermind, just checked & i didn't see any INA WS players in the Korea Open draw, sorry again to ask..:p
     
  3. jug8man

    jug8man Regular Member

    Joined:
    Nov 7, 2003
    Messages:
    2,123
    Likes Received:
    6
    Occupation:
    MultiTasked guy, Stress Addict, Leisure Bum, mad c
    Location:
    Malaysia
    ctjad
    it's strange that you answered your own question. Any other reason for you post?

    hmmm, wish i could watch tho.
    Aiyuuw, please do us a favor and tell us more about the interview / show.

    Cheers
     
  4. ctjcad

    ctjcad Regular Member

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    19,083
    Likes Received:
    6
    Location:
    u.s.a.
    hehe, sorry, i posted before i could check the WS draw and noticed there weren't any INA WS players playing...:eek: yah, i know, i should've confirmed first before posting..:p:D
     
  5. Loh

    Loh Regular Member

    Joined:
    Oct 9, 2002
    Messages:
    16,777
    Likes Received:
    887
    Occupation:
    Stock Broker
    Location:
    Singapore Also Can
    I thought Hendrawan is coaching the Japanese ladies? :rolleyes:
     
  6. ctjcad

    ctjcad Regular Member

    Joined:
    Sep 27, 2004
    Messages:
    19,083
    Likes Received:
    6
    Location:
    u.s.a.
    hmm, that's what i thought & the "reports" have been saying a few months back around the TC/UC??...:confused: But then since he's being interviewed with Ricky on TV, if it's live, then it must mean he's still coaching in INA & not with the JPN players...On that note, aiyuuw, mind giving us a recap of the show?? what was asked, said and talked abt on CERIWIS??..thx much-:cool:
     
  7. ants

    ants Regular Member

    Joined:
    Jul 19, 2002
    Messages:
    13,165
    Likes Received:
    32
    Occupation:
    Entrepreneur , Modern Nomad
    Location:
    Malaysian Citizen of the World
    Ricky gained alot of weight.
     
  8. aiyuuw

    aiyuuw Regular Member

    Joined:
    Oct 9, 2004
    Messages:
    469
    Likes Received:
    0
    Occupation:
    good 'ol student
    Location:
    Indo
    actually there werent much asked about badminton ..
    but they were given some dares , like making stupid faces ( hilarious), playing baddy but not with rackets (i think they used plastic plates, but im not so sure, actually im not sure whether it was them who played or the hosts, sorry at the moment i was on the phone), and some other things

    they also showed their old pictures, ricky at age 7, hendrawan with his family, pics of them playing, they looked silly! but it was entertaining, lol

    also hendrawan told this funny stories about how he used to love playing kites..so one day when he was a kid, he played on top of his house, and suddenly ,nature called, but he was too lazy to go to the wc, so he just peed from the rooftop , but well, coincidentally, his landlord was walking out of a door which happenned to be right under hendrawan,,or rather, his "little man", and the landlord noticed some "water" started to "pour"on to his head, and he started to yell uncontrolably, lol!

    indra (the host) said that had the landlord knew that trhe kid who peed on him turned out to be hendrawan, the champ, he would keep the urine in a bottle, lol! groooss!

    also, it was revealed that ricky liked BRITNEY SPEARS....any comment people?
    lol, he looked embarassed and was reluctant to admit it..

    good stuff, wow, this is the first time i post something long (or anything) in awhile
     
    #8 aiyuuw, Aug 22, 2006
    Last edited: Aug 22, 2006
  9. iceberg

    iceberg Regular Member

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Messages:
    54
    Likes Received:
    0
    Location:
    indonesia
    darn.. i miss it!! i was at work..
    wonder if they'll rerun it..
    hendrawan is one of my fav player!!
    thanks aiyuw for the review..
     

Share This Page